پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228578
در فارسان
اقامه نماز عيد سعيد قربان، فردا، هفت نيم صبح
تاریخ انتشار : 1396/06/09 13:17:51
نمایش : 1018
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان گفت: با توجه به اينکه امسال عيد بزرگ قربان با روز جمعه همزمان شده است لذا نماز عيد قربان در روز جمعه با حضور مردم مؤمن و انقلابي شهر فارسان ساعت هفت نيم صبح در محل مسجد و مصلي امام حسين (ع) برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: عيد سعيد قربان يکي از اعياد بزرگ اسلامي و يادآور زيباترين تعبد بندگان در برابر خداي متعال است.

وي افزود: اين روز بزرگ درواقع عيد فداکاري، ايثار، ايمان و مسئوليت است و درعين‌حال عيد قربان، جشن پايان تکليف حج و برگزاري کنگره بزرگ امت اسلامي است.

وي تصريح کرد: با توجه به اينکه امسال اين عيد بزرگ با روز جمعه همزمان شده است لذا نماز عيد قربان در روز جمعه با حضور مردم مؤمن و انقلابي شهر فارسان ساعت هفت نيم صبح در محل مسجد و مصلي امام حسين (ع) برگزار خواهد شد.

وي افزود: لذا از عموم امت حزب‌الله دعوت مي‌شود با شرکت در نماز عيد قربان بر شکوه و عظمت نماز عيد که جلوه‌اي از وحدت، همدلي و عظمت امت اسلام است بيفزايند.

يوسفي گفت: همچنين بر اساس احکام شرعي مبني بر اينکه اگر يکي از اعياد فطر و يا قربان در روز جمعه واقع شود بايد نماز عيد را اقامه و در آن هفته نماز جمعه برگزار نشود لذا در اين هفته نماز جمعه برگزار نخواهد شد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html